Menü
  • Ana Sayfa
  • Soru kategorileri
    • En iyi makaleler
    • Trendde
    • Popüler konular
    • Yeni makaleler
    • Herkes için tavsiyeler

Tetanoz aşısı oldum Kolum çok ağrıyor ne yapmalıyım?

İçindekiler:

  1. Tetanoz aşısı oldum Kolum çok ağrıyor ne yapmalıyım?

Tetanoz aşısı oldum Kolum çok ağrıyor ne yapmalıyım?

Özellikle tetanoz aşısının tekrarlayan dozlarında bu reaksiyon daha sık gözlenmektedir. Bulgular genellikle 24-48 saat içinde kendiliğinden düzelmektedir. Şikayetleri rahatlatmak için enjeksiyon yerine soğuk uygulama ve ağrı kesici olarak parasetamol alımı önerilmektedir.

Ayrıca okuyun

  • Oppo cep telefonu nerenin malı?
  • Kemik zincir Kopukluğunda hangi tip Timpanogram görülür?
  • Kaykay boyutu nasıl seçilir?
  • PTT kartının şifresini nasıl alabilirim?
  • Dedektör de pi sistem nedir?
  • 50 gr katı tereyağı kaç kaşık?
  • E Coli bakterisi nasıl tedavi edilir?
  • Düz taban olanlar asker olabilir mi?
  • Kaymakamlık kaç puanla alıyor?
  • Sabah namazına kalkmak için ne yapmalı?

Ilgileneceksin

  • Marmaray ile Gaziosmanpaşa'ya Nasıl Gidilir?
  • HTC 816 telefon Güncellemesi Nasıl Yapılır?
  • Adıyaman ismini nereden aldı?
  • Buderus kombinin kışın donmaması için ne yapılır?
  • Yaşar Kemal'in ilk eseri nedir?
  • 1 Balkan savaşı sonunda hangi antlaşma imzalandı?
  • Konazol ne kadar kullanılır?
  • Doğumda hemen süt gelmesi için ne yapmalı?
  • Delil kaça ayrılır?
  • Muayene aylık gecikme cezası ne kadar?
  • © 2019-2026.